Hálás vagyok a szuper vásárlóinknak!
Már eltelt két hét a szálas virágküldés indulása óta, vannak konzekvenciák a mi részünkről is. Azt már biztosan tudjuk, hogy vásárlóink jobban tudják, mit akarnak és mit tehetnek meg, mint mi. Kellemes csalódás, sokan választottátok a szálas virágokat, és a nagy többség nem érte be 4-6 szállal (pedig erre számítottunk), többek közt volt már 25 szál sárga kála rendelésünk is, sőt, a nagykerek nem győzik behajóztatni a rózsákat. Szóval még ebben az igazán unalmas hónapban is pörgés van, azt vettük észre, hogy minden vásárlónk maximálisan kihasználta a lehetőségeit.
Nade a lényeg.
Türelmesek és megértőek vagytok, ezért hálás vagyok!
Nagyon odafigyelünk arra, hogy a megrendelt virág minősége megfelelő legyen. Ezért az elmúlt hetekben előfordult, (egyeztetve a vásárlóval!!!) hogy mondjuk fehér rózsa helyett bicolor rózsát vittünk ki, vagy rózsaszín szegfű helyett mályvát. Egyszerűen azért, mert vagy nem kaptunk az adott színből, vagy mert már a nagykerben minőségi problémákat tapasztaltak munkatársaink.
Köszönöm minden munkatársam nevében azt a fokú bizalmat és megértést, sokkal könnyebb így dolgozni!